A que esperamos para cambiar o mundo?


Sabes que unha das causas da pobreza é a guerra como negocio.

Informe de Bancaarmada.org y Justicia e Pau 
Listas dos bancos españois que financian empresas de armas.
 Para saber máis e mirar se está o teu banco ou aseguradora.

 Algunhas desas armas están incluso prohibidas polos acordos internacionais, como bombas de acio e minas antipersoa.

Sabes que o Banco Sabadell no 2014 financiou a unha empresa de USA con case 2.000 millóns de dólares? (E témolo por veciño!!! Se fose unha familia de xitanos poríamos o grito no ceo) 

Banco Que Sabes dell

Pregúntalle ao teu banco:

  1. Que fan co meu diñeiro mentres eu durmo? 
  2. O meu diñeiro traballa para o mundo no que creo, o que quero, e o que lle quero deixar aos meus fillos?
  3. Se ti vas hoxe a un banco e pides diñeiro, pídenche ata un chequeo médico. Queren saber para que é, e que vas facer con el. E penso que se teño aforros neste banco teño que estar seguro de quen son vostedes, que me mostren un chequeo de como están, e en que van usar o meu diñeiro.

 O contrario é seguir pechando os ollos.

Comentarios

Publicacións populares deste blog

Novena a San Ildefonso